Nowohoryzontowa retrospektywa tego pana za nami, więc zakładam wątek przeznaczony na rankingi jego filmów. U mnie wyszło bardzo równo:
1. Komedia Deusa - 8
2. Biodra Johna Wayne'a - 7
3. Odejścia i powroty - 7
4. Wspomnienia z Żółtego Domu - 7
5. Ostatnie zanurzenie - 7
6. Silvestre - 7
7. Kwiat morza - 7
8....