Niech każdy wpisze tu JEDEN film, który według Niego zasługuje na miano największego dzieło w historii kina. Przy setnym wpisie pozbieram wszystkie tytuły do kupy i zobaczymy co ztego wyjdzie.
Na początek zacznijmy od mojego ulubionego filmu na którego forum jesteśmy;).
1.Skazani na Shawshank
PS. Proszę nie prowadził tu kłótni, ani nie dawać niepotrzebych komentarzy, gdyż utrudni to późniejsze podsumowanie. Wpisujemy tylko tytuł filmu i ewentualnie jakiś komentarz w związku ze swoim głosem.
PPS. Jeśli Twój faworym jest już wpisany, to daj jakiś inny film (np. drugi w kolejce;))
1 Terminator 2 (Dzień Sądu)
2 Skazani na Shawshank
3 Za wszelką cenę
4 Terminator 1
6 Ong bak
masz naprawde slaby gust i najpawdopodbnie jestes paro letnim dzieckiem fizycznie i umyslowo
Hej, Alan Master, każdy ma swój gust, robert001396 też pewnie ma swój gust i obrażanie siebie nawzajem tu jest nie na miejscu.
myślisz że jak napiszesz np. Titanic zasługuję na pierwsze miejsce to wszyscy ci przyznają rację to ty jesteś KRETYNEM UMYSŁOWO nie ma czegoś takiego jak słaby gust każdy człowiek ma swój gust i nikt nie może mu go odebrać ani nazwać go słabym może dla ciebie jakiś film jest super dla innych nie i to jest twój gust nikt ci nie napiszę że jest słaby bo to jest gust coś czego nikomu nie zabierzesz i może on być słaby pisząc coś takiego udowadniasz że jesteś jakiś zacofany umysłowo
No to moje typy jako że długo myślałem i nie mogłem postawić jakiegoś filmu wyżej toteż:
Zielona mila
Reqiem dla snu
są u mnie równo na pierwszym miejscu...sorry ...miał być jeden ale to by był zbyt trudny wybór.
Nie będę tłumaczył dlaczego akurat te filmy...każdy kto obejżał napewno mnie zrozumie...
Pozdro
Wg mnie: forrest gump, leon zawodowiec, wielki blekit, skazani na shawshank i sin city. xD
The Fountain
requim dla snu
Milczenie owiec
Incepcja
Godziny
mam jeszcze duzo takich filmów.ale i tak miał być 1;)
pan życia i śmierci
next
gladiator
ostatni samuraj
hotel rwanda
skazani na shawshank
zielona mila...
itd....... :D
hej, next to naprawde dobry film, przeciez kazdy ma swoj gust, bez obrazania tez by sie obeszlo...
Rocky i Rambo I. Powyżej wymienione też są bardzo dobre. (Ps. Skazani na Shawshank niestety nie widziałem)
Co do Requiem dla snu to popieram, film jest szokujący, daje bardzo konkretny przekaz, nie pozostawia złudzeń.
I powiedziałabym, że zielona mila też, ze względu na dobrych aktorów, ale wątki czarownika mnie mocno odstraszyły i zniechęciły, odebrały historii wiarygodności. I się to traktuje jako bajeczkę, cóż przynajmniej takie były moje odczucia. Wiem, że to na podstawie książki Stephena Kindga, ale na serio można to sobie było darować.
ale tekst! człowieku myślałem że padnę jak to przeczytałem! Zaskakujące zwroty akcji, wzrusza do łez??? xD dla niewtajemniczonych to dosyć ostry film pornograficzny...
Leon Zawodowiec, Gladiator, Shawshank Redemption i Forrest Gump. Trudno wybrac najlpeszy. Wszystkie to bezapelacyjne 10/10. I mimo, ze dalem te ocene tez innym filmom, to tak naprawde na najwyzsza zasluguja tylko te cztery absolutne arcydziela.
Skazani na Shawshank, Requiem dla snu, Forrest Gump, Leon zawodowiec, Podziemny krąg, i wiele wiele innych
Hmm... to będą:
1.Niebiańskie istoty
2.Piknik pod Wiszącą Skałą
3.Leon Zawodowiec
4.Arizona Dream
... i wiele wiele innych, na których niestety nie ma miejsca:(
witam
brakuje westernu, moze cos ze dolarowej trylogi Sergio Leone
ja wybieram 'Za kilka dolarów więcej'
Kiedys dawno temu lecial w telewizorni taki western ( Pardon Czako ) jakos tak nie pamietam , szukam go zeby jeszcze raz zobaczyc
Ehhhh, widze, że większość osób nie rozumie co czyta. Prosiłem wyraźnie, aby oddawać głos na JEDEN film, oraz aby filmy się nie powtarzały. Jeśli ktoś zgóry wypisał powiedzmy Glatiatora, to go nie powtarzaj, tylko daj coś innego (szczególnie, że większość osób wymieniła po 3-4 filmy)
Mysle ze jeszcze jeden film Sergio Leone a mianowicie "Dawno temu w Ameryce"ze swietna muzyka Ennio Moricone!