Nie znalezlismy miasta lub kina odpowiadajacemu Twojemu wyszukiwaniu
Kino Iluzjon
Warszawa, Narbutta 50A
Repertuar dla kina Kino Iluzjon jest odświeżany w każdą środę w godzinach popołudniowych. Aktualizowane są godziny seansów oraz filmy grane w danym kinie. Kup bilety przez stronę wybranego kina lub przez system sprzedaży biletów z jakim kino współpracuje.
Subiektywne odczytanie konwencji hollywoodzkiego kryminału, w którym, co warto wspomnieć, Rainer Werner Fassbinder zakochany był będąc młodym filmowcem. Odwołująca się do tradycji francuskiej Nowej Fali opowieść o dwóch kobietach, zakochanych w jednym mężczyźnie, które stają się włamywaczkami. Jeden z pierwszych filmów Fassbindera - manifest niemieckiej kontestacji, wyraz sprzeciwu, ale też fascynacji kulturą amerykańską.
Były bokser jest nękany przez wyrzuty sumienia - spowodował śmierć kolegi, który chciał zeznawać przeciwko szefowi miejscowego gangu. Gdy zakochuje się w jego siostrze, postanawia zawalczyć o prawdę i własną godność.
Dwaj przyjaciele chcą założyć własny interes, ale nie mogą zdobyć pieniędzy. Wkrótce staną się ofiarami szantażysty, który zażąda od nich spłaty wyimaginowanego długu.
Maćka, młodego AK-owca, ogarniają wątpliwości co do sensu prowadzenia dalszej walki zbrojnej, tym razem przeciw komunistom. Zabicie sekretarza PPR, Szczuki, jest ostatnim zadaniem, które ma wykonać.
Imigrant wprowadza się do mieszkania, w którym poprzednia lokatorka popełniła samobójstwo. Z czasem zaczyna nabierać przeświadczenia, że sąsiedzi spiskują przeciwko niemu.
Pełna gniewnej ironii i czarnego humoru ekranizacja opowiadania Guy de Maupassanta. Satyryczny obraz życia, obyczajowości i dążeń mieszczaństwa za swą bezkompromisowość został skonfiskowany jako dzieło o "tendencjach wywrotowych" pomimo zaproszenia na MFF Cannes
Historia chłopaka z nizin społecznych, proletariusza - Franza Biberkopfa i jego związku z Eugenem, przystojnym, wykształconym, eleganckim, młodym człowiekiem z wyższych sfer. Pierwszy film jawnie odnoszącym się do homoseksualizmu Fassbindera.
"Ręka w poptrzasku" jest uważana za jedno z najwybitniejszych dzieł argentyńskiej "nowej fali" lat 60'. Film porusza problem braku równouprawnienia w tradycyjnym mieszczańsko-feudalnym społeczeństwie argentyńskim, gdzie kobiety pozostają często w całkowitej zależności od egoizmu mężczyzn.